יש מגוון דברים שיכולים לתסכל את אורחי המלון. כמה תלונות נפוצות כוללות:
רעש: רעש מאורחים אחרים, מהרחוב או ממתקני המלון (כגון חדר כושר או בריכה) עלול להפריע ולעצבן חלק מהאורחים.
ניקיון: האורחים מצפים לחדר מלון נקי ומתוחזק היטב. אם החדר לא נקי או אם יש בעיות תחזוקה, זה יכול להיות מתסכל עבור האורחים.
נוחות: האורחים עשויים להיות מתוסכלים אם המיטה לא נוחה, החדר חם או קר מדי, או שיש בעיות אחרות עם נוחות החדר.
שירות: שירות גרוע מצוות המלון או מחסור בשירותים יכולים גם הם להיות מתסכלים עבור האורחים.
מיקום: אם המלון אינו ממוקם בנוחות או אם יש בעיות עם האזור שמסביב (כגון רעש או חששות בטיחותיים), זה יכול להיות מתסכל עבור האורחים.
מחיר: אם אורח מרגיש שהוא משלם יותר מדי עבור החדר שלו או אם יש עמלות בלתי צפויות, זה יכול להיות מתסכל.