מלון ברחוב מנדלי תל אביב – חוויה תל אביבית אותנטית

כתובת: מנדלי מוכר ספרים 5, תל אביב
לינק למלון מלון ברחוב מנדלי תל אביב – חוויה תל אביבית אותנטית

האם אי פעם חלמתם על מקום שמשלב את הקסם של להיות תייר עם הנוחות של להרגיש בבית? מלון ברחוב מנדלי בתל אביב מגשים את החלום הזה בדיוק.

ממוקם ברחוב שקט, רק דקה הליכה מחוף הים המרהיב והטיילת התוססת, המלון הזה הוא נקודת מוצא מושלמת לחקור את העיר העברית הראשונה. מצפון תמצאו את נמל תל אביב השוקק, ומדרום את הקסם של יפו העתיקה עם שוק הפשפשים המפורסם שלה.

העיצוב של המלון, משקף את הרוח התל אביבית העכשווית. כל אחד מ-66 החדרים מעוצב בסגנון מודרני ומזמין, עם רצפות עץ אלון ופריטי ריהוט בהירים היוצרים אווירה רגועה ונעימה.

אבל מה שבאמת הופך את החוויה לייחודית הוא השירות האישי והלבבי. הצוות כאן מתמחה ב"לחיות כמו מקומי" – הם ישמחו לחשוף בפניכם את המסעדות הנסתרות האהובות על התל אביבים, או להמליץ על גלריה מעניינת ברחוב בן יהודה הסמוך.

ארוחת הבוקר המפנקת והמגוונת מוגשת במסעדת "יאסו" הסמוכה בימי חול, ובסופי שבוע במסעדת המלון עצמו. זו הזדמנות מצוינת לטעום מהמטבח המקומי ולהתחיל את היום בצורה אנרגטית.

בין אם אתם מגיעים לביקור קצר או לשהייה ממושכת, המלון ברחוב מנדלי מציע את התמהיל המושלם של נוחות, מיקום מעולה ואותנטיות תל אביבית. כאן תוכלו להתעורר לצלילי הים, לשוטט ברחובות הציוריים, ולחזור בסוף היום לחדר מפנק עם בקבוק יין משובח ופינוקי שוקולד.

אז בואו לגלות את תל אביב מנקודת מבט חדשה – כמו תייר נלהב וכמו מקומי מיומן, בו זמנית. המלון ברחוב מנדלי מחכה לכם, מוכן להפוך את הביקור שלכם בעיר ללא הפסקה לחוויה בלתי נשכחת.

כתובת המלון: מנדלי מוכר ספרים 5, תל אביב

מבצעים מיוחדים

שירותי המלון

  • חדר כושר
  • חדר ישיבות במלון
  • מלון בוטיק
  • מלון אורבני

מיקום במפה


תמונות המלון