דברה בראון – חוויה יוקרתית וכשרה בלב תל אביב

כתובת: בן יהודה 87 תל אביב, תל אביב
לינק למלון דברה בראון – חוויה יוקרתית וכשרה בלב תל אביב

בפינה קסומה של תל אביב, במרחק נגיעה מחוף גורדון המפורסם, שוכן מלון דברה בראון – פנינת יוקרה כשרה המשלבת היסטוריה, עיצוב מודרני וחוויה קולינרית יוצאת דופן. הבה נצלול לעולם המרתק של מלון זה, שמציע לאורחיו חופשה בלתי נשכחת בעיר ללא הפסקה.

מורשת והיסטוריה:
מלון דברה בראון ממוקם במבנה היסטורי שפעם אכלס את מלון דבורה המיתולוגי. הוקם ב-1964 על ידי משפחת קנול, שברחה מאירופה בזמן עליית הנאצים והגיעה לישראל דרך ונצואלה. המלון נקרא על שם אמם של מייסדיו, והיה מלון היוקרה הכשר למהדרין הראשון בתל אביב.

עיצוב ואדריכלות:
פרופ' יוסי פרידמן, האדריכל המוערך, עיצב את המלון בקונספט של "הרמוניה של ניגודים". העיצוב משלב אלמנטים קלאסיים אירופאיים עם תחכום ניו יורקי, יוצר מפגש מרתק בין אווירה אורבנית לאלמנטים של ריזורט יוקרתי. התוצאה היא מרחב מלונאי ייחודי המשלב אלגנטיות, נוחות ופאר.

אירוח ולינה:
המלון מציע 87 חדרים מעוצבים בקפידה, המתאימים לאירוח יחידים, זוגות ומשפחות. כל חדר מאובזר במיטב הפינוקים של רשת בראון, כולל מצעי כותנה איכותיים, מוצרי טיפוח יוקרתיים וחלוקי רחצה מפנקים.

קולינריה כשרה ברמה עולמית:
מסעדת "דבורה" הכשרה, בניצוחו של השף המהולל אייל שני, ממוקמת בקומת הכניסה המעוצבת בסגנון פופ-אפ ניו יורקי. התפריט מציע מגוון עשיר של מנות דגים, בשרים, ירקות, מאפים מיוחדים וקינוחים, לצד יינות משובחים. המסעדה פתוחה בערבים מיום ראשון עד חמישי, ומציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן.

פינוק ורווחה:
מתחם הספא המפואר מציע מגוון טיפולים ועיסויים מקצועיים. בקומה השלישית, מרפסת הגג המרהיבה מציעה נוף אורבני מרהיב, אמבטיות זרמים, ופינות ישיבה ושיזוף מוקפות בצמחייה עשירה. אורחי המלון מוזמנים להשתתף בשיעורי יוגה על הגג בימי שישי בערב, ללא תשלום נוסף.

פעילויות ושירותים נוספים:
– חדר כושר מאובזר הפתוח 24/7
– בית כנסת פעיל המתאים גם לאירועים משפחתיים
– ארוחת בוקר עשירה במסעדת דבורה

מלון דברה בראון מציע חוויה ייחודית המשלבת יוקרה, כשרות, היסטוריה ועיצוב מודרני. בין אם אתם מגיעים לחופשה רומנטית, נופש משפחתי או טיול עסקים, המלון מספק את כל הנדרש לשהייה מושלמת בלב תל אביב. עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, שירות ברמה גבוהה ומיקום מעולה, דברה בראון הוא יעד מושלם לחוויה תל אביבית אותנטית ומפנקת.

שירותי המלון

  • ספא
  • חדר אוכל במלון
  • מלון אורבני
  • וויפי חינם
  • Roof top

מיקום במפה


תמונות המלון