נוצ' נודלס בר – טעם אסיה בלב רמת השרון

בפינה קסומה בשכונת נווה רסקו, סמוך לכניסה לעיר רמת השרון, מסתתר פנינה קולינרית שתיקח אתכם למסע חושים במזרח הרחוק. נוצ' נודלס בר אינו רק מסעדה – זוהי חוויה אסייתית אותנטית המשלבת טעמים, ריחות ואווירה ייחודית.

ברגע שתדרכו בשערי נוצ', תרגישו כאילו נכנסתם לבית חם ומזמין. האווירה הביתית והלבבית מורגשת מיד, מהחיוך של הצוות המסור ועד לריהוט הנעים והתאורה המרגיעה. כאן, כל לקוח הוא אורח מכובד, וכל ארוחה היא חגיגה.

לב הקסם של נוצ' טמון במטבח הפתוח שלנו. צפו בשפים המיומנים שלנו מרקדים בין הסירים והמחבתות, יוצרים לנגד עיניכם את הקסם הקולינרי האסייתי. הריחות המשכרים של תבלינים אקזוטיים, הצליל המהפנט של אטריות מתבשלות, והמראה המרהיב של ירקות טריים נחתכים במיומנות – כל אלה מתמזגים ליצירת סימפוניה חושית שתעורר את התיאבון שלכם.

תפריט נוצ' מציע מסע קולינרי מרתק דרך יבשת אסיה. מנודלס עשירים ומפנקים, דרך מרקים ארומטיים, ועד למנות עיקריות עשירות בטעמים – כל מנה היא חגיגה לחך. השפים שלנו משלבים בין מתכונים מסורתיים לטכניקות מודרניות, יוצרים הרמוניה מושלמת בין ישן לחדש.

לאוהבי המשקאות, הבר שלנו הוא גן עדן של טעמים. צוות הברמנים המיומן שלנו יצר תפריט קוקטיילים מקורי, המשלב בין משקאות אסייתיים מסורתיים לבין טוויסטים מודרניים מפתיעים. כל לגימה היא הרפתקה בפני עצמה.

ואם אתם מחפשים מקום שקט יותר לארוחה אינטימית או פגישה עסקית, מרפסת הדק המקורה שלנו מציעה אווירה רגועה ונעימה. כאן תוכלו ליהנות מהאוויר הצח ומהנוף הירוק, תוך כדי התענגות על המנות המשובחות שלנו.

בנוצ' נודלס בר, אנחנו מאמינים שארוחה טובה היא יותר מסתם אוכל – זו חוויה שלמה. אנחנו מזמינים אתכם לבוא, להתרווח, ולתת לנו לקחת אתכם למסע קולינרי בלתי נשכח דרך יבשת אסיה, בלי לעזוב את רמת השרון. בואו לגלות מדוע נוצ' הפך לשם דבר בקרב חובבי המטבח האסייתי באזור. הטעם של אסיה מחכה לכם ממש מעבר לפינה!

הסייפן 31, רמת השרון | 03-5403333