PLAY לבונטין – חופשה קסומה בלב העיר הלבנה – החל מחודש אוגוסט, ארוחת בוקר גורמה במסעדת "גילה וננסי" של אייל שני

כתובת: הכתובת לבונטין 8 תל אביב, תל אביב
לינק למלון PLAY לבונטין – חופשה קסומה בלב העיר הלבנה – החל מחודש אוגוסט, ארוחת בוקר גורמה במסעדת "גילה וננסי" של אייל שני

אם אתם מחפשים חוויה תל אביבית אותנטית שתשאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים, הרשו לי להציג בפניכם את מלון PLAY Levontin – הפנינה החדשה של העיר ללא הפסקה.

## מיקום מושלם, אווירה קסומה

נחבא בין הסמטאות הציוריות של תל אביב, מלון PLAY Levontin הוא לא סתם עוד מקום לינה – זו חוויה תיירותית מלאה. המלון ממוקם בצומת המושלם בין ההיסטוריה העשירה של העיר לבין הדופק העירוני המודרני שלה.

מרגע שתדרכו בשערי המלון, תיכנסו לעולם קסום שנראה כאילו נלקח היישר מספר אגדות. העיצוב הייחודי משלב בין אלמנטים אורבניים לבין נגיעות פנטזיה, יוצר אווירה שהיא בו זמנית מסקרנת ומרגיעה.

## חדרים שהם יותר מסתם מקום לישון

החדרים ב-PLAY Levontin הם יצירות אמנות בפני עצמן. מרווחים, נוחים ומעוצבים בקפידה, הם מספקים מקלט מושלם אחרי יום ארוך של הרפתקאות בעיר. כל פרט, מהריהוט ועד לתאורה, נבחר בקפידה כדי ליצור חוויה ויזואלית וחושית מרתקת.

קולינריה ברמה אחרת

אחד הדברים שהכי מרגשים אותי לגבי PLAY Levontin הוא החוויה הקולינרית. החל מחודש אוגוסט, אורחי המלון יוכלו ליהנות מארוחת בוקר גורמה במסעדת "גילה וננסי" של השף המוערך אייל שני. זו הזדמנות נפלאה לטעום מהמטבח הישראלי המודרני במיטבו.
ואם זה לא מספיק, האזור סביב המלון מלא במסעדות שף וברים אופנתיים. זו הזדמנות מצוינת לצלול אל תוך סצנת הקולינריה התוססת של תל אביב.

מה עוד מחכה לכם?

המלון לא נח על זרי הדפנה ומתכנן להוסיף עוד אטרקציות בקרוב:
– ספא מפנק לרגעי פינוק ורוגע
– אולם קולנוע פרטי לחובבי הקולנוע
– מרחב עסקים למי שצריך להישאר מחובר

למי זה מתאים?

PLAY Levontin מיועד לאורחים מגיל 18 ומעלה, מה שמבטיח אווירה בוגרת ושקטה. זה מקום מושלם לזוגות, חברים, או מטיילים עצמאיים שמחפשים חוויה עירונית ייחודית.

מלון PLAY Levontin הוא לא סתם עוד מלון – זו חוויה תל אביבית מקיפה. מהעיצוב הייחודי, דרך המיקום המושלם ועד לחוויה הקולינרית, כל פרט תוכנן בקפידה כדי להעניק לכם חופשה בלתי נשכחת.

אז אם אתם מתכננים ביקור בתל אביב ומחפשים מקום שהוא יותר מסתם מיטה ללילה, PLAY Levontin הוא בהחלט מקום שכדאי לשקול. הכינו את עצמכם לבילוי מרגש – חוויה קסומה מחכה לכם!

מבצעים מיוחדים

שירותי המלון

  • כל החדרים ללא עישון
  • אספרסו בחדרים
  • מלון בוטיק
  • וויפי בחדרים
  • סוויטות מפוארות

מיקום במפה


תמונות המלון