בית סוהו תל אביב-יפו: מפגש מרהיב של היסטוריה ומודרניות

ברוכים הבאים לבית סוהו תל אביב-יפו, נווה מדבר אורבני השוכן ברחוב יפת 27, בלב ליבה של יפו העתיקה. כאן, בפנינה ארכיטקטונית מהמאה ה-19, מתרחש קסם נדיר: מפגש מרתק בין העבר המפואר של יפו לבין העתיד התוסס של תל אביב.

חוויה ארכיטקטונית ייחודית

דמיינו לעצמכם מבנה מרשים עם צריחים מרהיבים, שער כניסה עתיק ופנים המשלב בטוב טעם את סגנון הבאוהאוס האייקוני של תל אביב עם עיצוב עכשווי מתוחכם. זוהי לא רק אכסניה, אלא מסע בזמן המשלב את הטוב שבשני העולמות.

גן עדן אורבני

לב ליבו של בית סוהו הוא הגן השקוע, אוצר בוטני המוקף בעצי לימון בני 300 שנה. במרכזו, בר מרובע יוצר אווירה אינטימית ומזמינה. בקצה המתחם מחכה לכם הפתעה מרעננת: בריכה מעוצבת בקפידה, מרוצפת באריחי טרקוטה מקומיים, עם בר צמוד ועמדת DJ המבטיחים אווירה תוססת ובלתי נשכחת.

מסע קולינרי

המסעדה שלנו היא חגיגה לחושים, המשלבת בין המטבח המזרח תיכוני המסורתי לבין חדשנות קולינרית מרעננת. תוכלו ליהנות ממנות דגים טריים שנתפסו באותו בוקר לצד יצירות מקוריות של השף. בחרו לסעוד במטבח המשותף עם שולחן הסעודה הגדול, או העדיפו אווירה רומנטית בגני החצר הקסומים.

גלריה חיה

בית סוהו אינו רק מלון; זוהי גלריה חיה ונושמת. בכל פינה תגלו יצירות אמנות מרהיבות מישראל ומהאזור, המספקות הצצה מרתקת לתרבות המקומית העשירה והמגוונת.

מרחב לכל אירוע

עם חמישה חללי אירועים ייחודיים, בית סוהו מתאים לכל סוג של מפגש – מארוחה אינטימית ועד לקבלת פנים מרשימה. כל אירוע כאן הופך לחוויה בלתי נשכחת.

יותר מסתם מלון

בית סוהו תל אביב-יפו הוא הרבה יותר ממקום לינה. זוהי חוויה תרבותית שלמה, מקום שבו ההיסטוריה של יפו והמודרניות של תל אביב מתמזגים ליצירת רגעים קסומים. בין אם אתם מחפשים רגיעה ליד הבריכה, ארוחה משובחת, או השראה אמנותית – הכל נמצא כאן, תחת קורת גג אחת מרהיבה.

הזמינו את החדר שלכם היום וצאו למסע בזמן ובתרבות, במקום שבו כל רגע הוא חוויה בלתי נשכחת.

תמונות המלון