חוויה קסומה במלון נווה אילת – מלון מחודש לחופשה באילת

כתובת: חטיבת הנגב 6 אילת, אילת
לינק למלון חוויה קסומה במלון נווה אילת – מלון מחודש לחופשה באילת

לאחרונה זכיתי לחוויה מדהימה במלון נווה אילת, ואני חייבת לשתף אתכם בפנינה הזו שגיליתי בלב המדבר!

נווה אילת, השייך לרשת מלונות אטלס, ממוקם במה שניתן לכנות "מרכז העיר החדש" של אילת. המיקום המושלם הזה מאפשר גישה נוחה לכל האטרקציות המרכזיות – חופים, מסעדות, וכמובן הקניון החדש והמרשים "שבעת הכוכבים".

ברגע שנכנסתי למלון, הרגשתי כאילו צעדתי לתוך חאן מדברי אורבני. העיצוב המחודש של המלון משלב בצורה מופלאה קווים רכים וגווני טרקוטה, היוצרים חיבור הרמוני עם הנוף המדברי שמחוץ לחלונות. האווירה הרגועה והצבעוניות הנעימה מיד העבירו אותי למצב של חופשה אמיתית.

התאהבתי בחדר שלי! כל חדר במלון הוא יצירת אמנות בפני עצמה, עם תשומת לב מדהימה לפרטים הקטנים. הסוויטה שלי הייתה מרווחת ומאובזרת להפליא – מיטה נוחה, מטבחון קטן, ואפילו מכונת אספרסו! הפינוק האמיתי היה בריכת השכשוך הפרטית במרפסת – חוויה שלא אשכח במהרה.

המתקנים במלון הם ברמה גבוהה במיוחד. הבריכה המרכזית מוקפת בפינות ישיבה מפנקות, ערסלים ופופים – מקום מושלם להירגע ולהתרענן. לילדים יש פעילויות מגוונות, כולל חדר משחקי קונסולה וג'ימבורי לקטנטנים. צוות הבידור של המלון יודע בדיוק איך להרים את האווירה ולגרום לכולם לחייך.

ואם כבר מדברים על פינוק, הספא החדש של המלון הוא חובה! נהניתי מטיפול מרגיע שהפיג את כל המתחים שהצטברו.

לסיכום, החופשה במלון נווה אילת הייתה בדיוק מה שהייתי צריכה – שילוב מושלם של נוחות, פינוק ואווירה קסומה. אם אתם מחפשים מקום להתנתק מהשגרה ולהתחבר מחדש לעצמכם ולטבע, אני ממליצה בחום לבקר כאן. זו באמת הייתה חוויה בלתי נשכחת!

מבצעים מיוחדים

שירותי המלון

  • בריכה עונתית חיצונית
  • חניה על בסיס מקום פנוי
  • חדר אוכל במלון
  • וויפי חינם
  • וויפי בחדרים

וידאו

מיקום במפה


תמונות המלון